Głos Gminny
  • Home
  • POLITYKA
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Biznes
  • Technologie
  • Sport
  • Społeczeństwo
  • Kultura
  • Rozmaitości
  • ROZRYWKA
  • Gmina
    • Szczecin
    • Stargard
    • Police
    • Siemianowice
  • Statystyki

Głos Gminny

REKLAMA

Your browser does not support the video tag.
  • Home
  • POLITYKA
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Biznes
  • Technologie
  • Sport
  • Społeczeństwo
  • Kultura
  • Rozmaitości
  • ROZRYWKA
  • Gmina
    • Szczecin
    • Stargard
    • Police
    • Siemianowice
BiznesKultura

Millenialsi zmieniają rynek handlu. Oczekują prostych, łatwych zakupów i ofert szytych na miarę

11 października 2017

Millenialsi kształtują rynek handlu i promują nowe postawy klientów – wynika z badania firmy Nielsen. Współczesny konsument jest coraz bardziej wymagający. Jego potrzeby to szybkie i łatwe zakupy z ofertą dopasowaną do indywidualnych potrzeb.

 

To coraz częściej wegetarianie, weganie i osoby stawiające na zdrowy styl życia. Tego typu produktów nie może zabraknąć w sklepach.

– Współczesny konsument jest przede wszystkim świadomy, wymagający, ma dostęp do różnych źródeł wiedzy, chce, aby sklep odpowiadał jego potrzebom. To klient, który jest także ciekawy, szuka wynalazków, jest bardziej skłonny nie tyle do eksperymentowania, ile do próbowania nowych produktów czy receptur. Przychodzi do sklepu z otwartą głową i wysokimi oczekiwaniami – wskazuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska.

Na zakupy jesteśmy w stanie wydać coraz więcej, przede wszystkim ze względu na lepszą sytuację materialną. Optymizm rośnie zwłaszcza w pokoleniu nastolatków (wzrost o 18 pkt. proc.) i millenialsów (wzrost o 3 pkt. proc.).

– Wzrost optymizmu wśród millenialsów bierze się z czynników obiektywnych i subiektywnych. Ten segment ma teraz większe możliwości finansowe, budżetowe i może łatwiej zaspokoić swoje potrzeby. Są też czynniki subiektywne – osoby te myślą, że ich status i pozycja w społeczności będzie się rozwijać. To dobry znak. Trendy konsumenckie opierają się w dużym stopniu na sposobie patrzenia w przyszłość i możliwości rozwoju, a fakt, że millenialsi tak pozytywnie postrzegają przyszłość, jest dobrym znakiem dla całej gospodarki i handlu – ocenia Jean-Philippe Magré.

Coraz większe znaczenie na rozwój handlu ma pokolenie millenialsów. Szacuje się, że osoby urodzone w latach 80. i 90. w 2020 roku będą stanowić 35 proc. globalnego rynku pracy. Millenialsi to też najsilniejsza siła nabywcza na świecie. Z danych Deloitte „Millennial Survey” wynika, że w ciągu dekady będą oni stanowić ok. 75 proc. osób aktywnych zawodowo.

– Millenialsi to niekoniecznie grupa, która dysponuje największym dochodem do wydawania w sklepach, ale jest to pokolenie, które kształtuje resztę społeczności i które będzie za kilka lat głównym segmentem kupujących na rynku. Pod tym kątem millenialsi kształtują cały rynek, bo przekładają wizję świata na różne strefy, m.in. strefę handlu – tłumaczy Magré.

Millenialsi są pokoleniem wymagającym. W zależności od promocji są w stanie zmienić sklep. Jednocześnie zwracają coraz większą uwagę na jakość produktów. Podstawowy asortyment nie jest już wystarczający. Z badania firmy Nielsen wynika, że potrzeby współczesnego konsumenta można scharakteryzować hasłami: easy, smart i personal. Zakupy mają być łatwe, przyjemne, a oferta możliwie jak najbardziej spersonalizowana.

– Poza podstawowymi potrzebami, trzeba temu klientowi dać wartości dodane: informować, ułatwiać dostęp do innych funkcjonalności i różnorodności w kategoriach. W kategorii „food” to produkty, które mają walory nie tylko kaloryczne, lecz także organoleptyczne, które dają możliwość kreatywności w kuchni. Millenialsi potrzebują także personalizacji, która dotychczas nie była rozbudowana, oczekują nie relacji anonimowej, ale propozycji handlowych kierowanych bezpośrednio do ich potrzeb – przekonuje prezes E.Leclerc Polska.

Dla konsumentów oprócz możliwości personalizacji produktów coraz ważniejszy jest aspekt zdrowotny. Prawie co trzeci polski konsument deklaruje, że wydaje więcej na dbanie o zdrowie w porównaniu do tego samego okresu sprzed 5 lat. Co piąty przyznaje natomiast, że ona lub ktoś z jej gospodarstwa domowego cierpi na alergię lub nietolerancję pokarmową.

Większość Polaków czyta etykiety, zwraca uwagę na skład, wybiera produkty bez dodatku cukru czy glutaminianu sodu. Zdrowe odżywianie to przede wszystkim domena młodego pokolenia. To właśnie w grupie millenialsów najwięcej jest wegan czy wegetarian. Dlatego największe sklepy zwiększają sieć dostawców i poszerzają asortyment. Sieć E.Leclerc współpracuje już z 600 dostawcami w Polsce.

Millenialsi zmieniają rynek handlu. Oczekują prostych, łatwych zakupów i ofert szytych na miarę was last modified: 10 października, 2017 by Głos Gminny
Millenialsi zmieniają rynek handlu

REKLAMA

Your browser does not support the video tag.
0 Komentarz
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
Głos Gminny

Poprzedni post
Duży deficyt specjalistów z branży IT. Nawet 15 tyś zł za polecenie pracownika!
Następny post
Polacy to sprytny naród! Ten film pobił wszelkie rekordy popularności na Naszym kanale.

Powiązane artykuły

Dziki Miód z polskiego Dargomyśla wśród najlepszych na...

27 marca 2018

Kilka rad jak zachować się w czasach kryzysu?

19 marca 2020

Golf sprzyja nawiązywaniu relacji biznesowych |VIDEO

24 czerwca 2015

Perły muzyki sakralnej dla świętego Jana Pawła II...

17 czerwca 2021

Wino z polskich winnic wygrywa międzynarodowe konkursy

8 sierpnia 2015

Czy „sołtys” z Chobielina do swojej żony też...

9 lutego 2018

Kongres 590. Obecny prezydent Andrzej Duda i premier...

17 listopada 2017

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych krajów dla inwestorów

27 marca 2018

Polski rynek gier notuje nieprzerwane wzrosty. Branża ma...

7 marca 2018

Czy Deutsche Bank podzieli los Lehman Brothers. Czy...

22 sierpnia 2016

Skomentuj Anuluj odpowiedź

Doceń pracę i kup kawę

POLECAMY TE FILMY!

PLANDEMIC cz. 1 i 2 – Lektor PL

Your browser does not support the video tag.

KURSY ONLINE

Jak działąją Koncerny Medyczne?

https://www.glosgminny.pl/wp-content/uploads/nowy-film-smieszny.mp4

Obserwuj Nas

Facebook Twitter Youtube

Popularne artykuły

  • 1

    Bazelak: Obudźmy się i wyzwólmy się spod tego nazistowskiego jarzma! Postawmy na polskie media

    20 kwietnia 2016
  • 2

    Niemieckie media wyśmiewają polski patriotyzm gospodarczy i aplikację POLA. Podaj dalej!

    2 kwietnia 2016
  • 3

    SONDAŻ: Czy chcesz żeby Mariusz Max Kolonko wrócił do TVP?

    21 kwietnia 2016
  • 4

    Co powiedział Max Kolonko i dlaczego już go nie zaproszą?

    20 kwietnia 2016
  • 5

    Za gwałt zbiorowy wyrok w zawieszeniu a za rzucenie tortem w sędziego więzienie!

    22 kwietnia 2016

Tweeter

Oto, co można zobaczyć późno w nocy w serwisie Cartoon Network Adult Swim. W USA🤯😡 https://t.co/ps2CJ534Cs

07-Jul-2022

Reply Retweet Favorite
Głos Gminny - https://t.co/ST1tRqXvoO https://t.co/JbzdxwCrGW

01-Jun-2022

Reply Retweet Favorite
Gdy idzie kryzys to siejcie naturalne złoto! Styl i Zdrowie - https://t.co/U06uhVRLVC https://t.co/6efAgqBjCa

27-Apr-2022

Reply Retweet Favorite
Gdy idzie głód to siejcie naturalne złoto! Głos Gminny - https://t.co/H2qP9bvJyC https://t.co/TJ5XRY5Cuz

27-Apr-2022

Reply Retweet Favorite
Pięć Praw Natury - Nowa Medycyna Germańska. Koniec raka? Styl i Zdrowie - https://t.co/G6al6EaUjr https://t.co/3lDDgig61M

18-Apr-2022

Reply Retweet Favorite

Wybrane artykuły

  • Polska „zderzakiem strategicznym” USA? Wciągają Nas do Wojny!

    25 października 2022
  • Kto atakuje polskie rolnictwo? Ujawniamy ich metody

    11 sierpnia 2022
  • Droga Śmierci! Szpitalny spektakl dla nieszczepionych.

    16 stycznia 2022
  • Alarmujemy i ostrzegamy, że może dojść do wojny domowej w Polsce!

    11 stycznia 2022
  • Narkotyki jazda po pijaku i konflikt z prawem czyli obraz dezertera z polskiej Armii.

    18 grudnia 2021
  • Koncepcja Armii Nowego Wzoru. Koniec z paździerzem w Polskiej Armii!

    7 grudnia 2021

O serwisie Głos Gminny

GłosGminny.pl – polskie media lokalne. Piszemy na bieżąco o ważnych wydarzeniach, gospodarce, polityce, kulturze i sporcie. Zapraszamy Państwa do współpracy w zakresie publikacji artykułów prasowych oraz felietonów. Zapraszamy do kontaktu.

Bądź z Nami na bieżąco

Facebook Twitter

Wybrane Artykuły

  • WHO upokorzone i zmuszone do wycofania. Faszyzm medyczny zatrzymany!

  • ONI nie chcą żebyś to wiedział! Co wydarzyło się w Kazachstanie!

  • WHO chce zmiany ludzkiego genomu. Czy szczypawki to ułatwią?

  • Senat USA: Coronavirus to kłamstwo a media to tuszowały! Big Pharma i WHO są odpowiedzialni!!!

  • Wyciekły maile doktora Anthonego Fauciego! Przegląd najciekawszych wiadomości!

  • Zachód i Rosja dogadują się bez Polski. To klęska geopolityki PiS

Polecamy

  • Regulamin Serwisu
  • Polityka Prywatności
  • Odkrywamy prawdę!
  • Reklama w Serwisie
  • E-Biznes Blog
  • Akademia Wywiadu
  • Styl i Zdrowie
  • Mikrokursy i szkolenia
  • Lista Biegłych Sądowych
  • Kontakt

@2017 - 2022 glosgminny.pl. All Right Reserved. Wszelkie Prawa Zastreżone. Kopiowanie w całości lub części zawartości serwisu zabronione. by Media Lokalne